10. mars 2010

skam seg

Eg skamma meg.
Det gjoer eg. Helt aerlig.
Eg har lest gjennom gamle blogginnlegg, og eg la merke til kor masse flinkare eg var til aa beskrive kverdagslivet her, og ikkje minst LASTE OPP BILDER.
Sannheten er at eg har blitt utrulig giddalaus naar det kommer til aa draksa paa kameraet overalt.
Men eg skammer meg.Og eg skal skjerpe meg.
Eg har lenge vurdert aa kjoepe ett mindre kamera, og saa kanskje eg blir litt flinkare aa ta det med meg overalt?
I knowz, I knowz, LITT seint aa tenke paa det no? MEN, det er jo naake som heiter 'bedre seint enn aldri', og eg har fortsatt naaken mnd igjen i La Crosse daa eg kan at bilder av alt og alle.
Hmm.. Veeel, ka seier du. Nytt, billig, lite, digitalt kamera? ja? nei?Eg har forresten tenkt aa kjoepe med meg en eller to engangskamera til Washington D.C. over spring break. bare fordi det er kjekt.
No er det snart lunsj! om 20 minutt! Jippi... Eller eventuelt ikkje.
Og i kjemien i dag laga vi forresten iskrem. Det smakte godt i en sulten mage og toerst hals.

hei pus, love gurthi

4 kommentarer:

Unknown sa...

Syns eit lite bærbart digitaltkamera høyres lurt ut eg! Masse greiare å putte i bukselomma ^^

Unknown sa...

Syns eit lite bærbart digitaltkamera høyres lurt ut eg! Masse greiare å putte i bukselomma ^^

Sunniva sa...

du kan sjå paradise!!! tv3.no seffff:)

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes