10. mars 2010

techno art


No har det seg saann at eg ikkje veit om det her er lov eller ikkje... Hmm.
Men eg er hvertfall i techno art akkurat no, og eg tenkte eg skulle se og eg greide aa laste opp naaken av dei tinga vi har laga her - til bloggen min!
Forresten har eg 1 stk STORT dillemma: Skal eg se begynne aa se paradise hotel online, eller ikkje?

Naar alt det er sagt: Neste prosjekt i tehcno art er kalt "self&society". HER er link til ting som har blitt gjort tidligare i techno art. Ka kan eg gjoere for 'self&society' prosjektet?

hei pus, love gurthi

2 kommentarer:

andrrrrea sa...

JA DU SKAL DET!! sjøl om det egentlig ikkje er sånn SUPERDUPERBRA så er det underholdande som berre det :)
og eg lika veldig godt at du har blogga 3 ganga på veldig kort tid no:) og ja, kjøp deg ett billig kamera, for bilder er bra :)

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes