12. mars 2010

Tor sin dag

Eg hata det her. No maa eg snike meg inn paa meailen min, hotmail, og laste ned en powerpoint presentasjon. Og visst eg blir oppdaga blir eg satt paa Mrs. Gsit hat-liste, og ho kommer ikkje til aa la meg faa bruke datamaskinene i LMC (biblioteket) paa leeenge leeenge leeenge. Og, no kommer det en heil klasse inn hit, saa sjangsen for at eg faar beholde dataen min I det heile tatt er minimal. GGAAHHHHHHH. Argh.

I gaar var en travel og spennande dag. Og eg blei kontiunerlig paaminna det mamma sa til meg 19. februar naar eg snakka med ho paa skype: Det hoeres ut som det er en heil del aktivitet paa skulen, meir enn det er paa Hafstad hvertfall!
Og ho har saa rett, saa rett. Og i gaarkveld var en av dei kveldane. Sjoel om det var en torsdagskveld!

Daniella Trussoni (trur eg??) var her, Central Alumni (det betyr at ho er tidligare student her) som har gitt ut fleire boeker, og no skal eg av boekene hennas bli laga en film utav, var her aa snakka med studenta og inspirere dei. Og ho signerte boeker, sjoelsagt. Det var aapent for alle som ville komme.

Det var ’open gym’ for alle som er i sport saa dei kunne trene og gjoere det dei ville.

Mock Trial hadde moete i resource senteret fordi dei skal ha sin ’final competition’ den helga her.

Det var open parent-teacher conferences. Du skjoenna ka det betyr. Saa alle laererane var I klasseromma sine og foreldre og eleva stod rundt I gangane aa venta.

Sist men ikkje minst: jazz ensemble concert (eller naake saant). Daa the jazzband opptredde, Central connection (1 av 2 showchoir) og Grand Central Station (og 1 av 2 showchoir). Og det var der eg befant meg. Paa tredj fremste rad sammen med Garrett.

’the jazz band’ spilte en sang fra Nemo: beyond the sea? Og alt i ellers var ting kjempebra.

I maarra tidlig skal eg dra til South Dakota med GCS og CC fordi eg har lyst, det er en 6 timers busstur for aa komme dit. Det er DVD spiller paa bussen, og mammaen til patrick har kjoept sesong 1 av Glee osm vi skal se paa. Visstnok. Eg for min del planlegger aa sove. I South Dakota, naermare bestemt Suiox (?) Falls er det den siste show choir competition’en som skal ta plass, og eg gleda meg!

Og i dag er det forresten Corey sin bursdag: HHUURRRRAA!!

Hei pus, love gurthi.

1 kommentar:

Sunniva sa...

Men hallo; Glee er kanskje tidenes kulaste serie, så det blir bra. Og eg er litt sjokka over at heile sesong 1 har komt? Her har det bare komt 13 episoder!