6. apr. 2010

bla bla jada jada

Hola! Springbreak er over og eg er omtrent 91% sikker på at eg har lagt på meg 60 kg. Når ein har brukt 6 dagar hos en som seier "nooo, you'll have to eat more than that!!!!!" og gir deg dådyrauge ved kvart einaste måltid, så er det liksom litt vanskelig å sei "No thank you, I'm full". Og så er det jo dette påskeegget som eg ikkje åt opp. Kjenner at eg faktisk blir litt kvalm av å tenke på godteri, men kjenner eg meg sjølv rett så er den kvalmen over innan klokka er halv 4.

Ting som faktisk gjer meg kvalm er sosiologi-prosjekt/"survey-project" og aa pakke. Eg har ein klump i magen som heile tida minnar meg på at eg MÅÅ begynne snart. Eg har pakka 1/3 klaerene mine, og eg har ikkje eingang åpna sosiologi-mappa for å begynne på prosjektet. MEN! planen er: pakking i dag, og aa utsette sosiologien til ubestemt tid. Eg har jo trossalt en partner som skal/maa/boer gjoere sin del.
Eg har faktisk gjort nåke så drastisk som å rydde i 4 skuffer som ikkje har blitt sett i på 3-4 mnd. Herregud så masse rart eg fant, og herregud så deilig det er å ha kasta ein heil søppelsekk med ark og slekt frå foerste termin . Neste prosjekt er ... FLYTTE. Kanskje det gøyaste eg veit, og kanskje det vanskeligaste eg veit. No har eg ikkje flytta på 4 maanedar(!!??!!!) så eg dør av kjedsomhet her. Haapet er i allefall å ha senga i eit hjoerne, for det er så fint og deilig.

Men no må eg konze paa techno art, og så skal eg spiste lunsj med Savannah og Allison og Chet og Evan og Kayli og Ashlyn og.. mfolke e gikkje veit navnet paa. Eg ville spise ute i sola i dag sidan det liksom var så "fint vær ute". Vel, no regnar det. HORE!!!!!!!!!!

Naar alt det er sagt vil eg sei at eg har hatt ei vellukka uke.
Avslappande? Nei.
Underholdande? Ja/Nei
Spennande? Nei/Ja

Vi var paa uuutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallige museum-besoek, og spiste uuutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallig mange forskjellige rare 'mater'. Ogsaa kjent som 'mat-retter'.
MEN! Eg er vel heime i La Crosse, og flyttelasset gaar fra fam Kember til fam Lillejord allerede i kveld, i foelge den siste emailen fra Mary hvertfall.
Buenos Noches, hei pus love gurthi.

2 kommentarer:

Sunniva sa...

hihiihi, eg ler!
men eg har altså ikkje ombøblert endå:( men når eg får gjort det- så skal eg ta bilde!
ting eg kasta:
bøker frå ungdomsskulen. heilt random ark og sånt, gamle prøvar frå sånn ungdomsskulen. kort eg har fått for sånn 20 år sidan av tanter og slikt.. også hugsar eg ikkje meir!:(

Anonym sa...

Toerr eg ghetto konfirmasjonsmort og saant? Hei, du gjetta alder kor eg er no. Eg skiver paa en Ipad!!