13. apr. 2010

central red

I dag, for foerste gang, er er kledd i central-roedt.
Vi har vaar foerste fotballkamp i dag, og eg gleda meg.
Vaeret er fenomenalt. Det er nesten 20 grader, og alle er 'dressed' for kamp. Saa vi er 'pumped up'. Skulen i dag slutter kl 210/1410, men eg faar gaa kl 2/1400, og bussen kjoerer kl 215/1415. Saa skal vi kjoere til Sparta, som er ca en 40-minutters busstur. Og saa begynner det.
Meredyth (min nye vertsmamma) har pakka mat til meg i dag, og det inneholder:
- 2 vannflasker
- 1 pomegranate iste-ting
- 1 croassant
- 1 apple danish
- 2 'peanutbutter sandwiches'
- 2 bananer
- en drueklase (roede druer)
- 1 pink lady eple.
.. Forhaapentligvis overlever eg. Eg gleder meg hvertfall til aa spise all den maten!!

Saa snart eg faar den baerbare dataen min opp aa gaa i det nye huset med den nye familien og det nye rommet og den nye hunden skal eg skrive litt om kordan dei foerste dagane hos fam. Lillejrod har vert. Og eg skal proeve aa knipse litt bilder rundt om kring i huset, fleire av daake kommer til a bli overraska trur eg.

hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: