24. mai 2010

mai?????

Eg finner det vanskelig aa tru at det virkelig er Mai. Og at eg fortsatt er i den samme byen eg var i over jula. Naar eg brukte boblejakka (marsmellow-jakka) kver dag, og ville helst ha den paa meg heile dagen og ta den emd meg opp i senga. For det er nemlig 24 Mai (med andre ord, om en dag blir eg 18 om en maaned@!!!!!!!!!!!!@!@!21!!@!@!@!2 aaaerrraraeaeeahhhhhhh), og det er 34 CELSIUS GRADER I LA CROSSE > eg seier som tungtvann: sinnsykt, sinnsykt, sinnsykt, sinnsykt.. Mor du er hot!
4. time begynte nettopp, og saa langt i dag har vi hatt brannoevelse (fire-drill) kver time. Eg haaper og ber for at vi skal ha en den timen her og. Det gikk lenge rykter om at etter den 3. brannoevelsen maatte dei sende oss heim, men eg veit at du ikkje er dum, saa du har nok skjoent at det ryktet var som rykter flest: en loegn. For eg er jo fortsatt paa skulen!!!!!
Ellers var det ei event-full helg. nooooooooooot. Kanskje, faktisk. Fredag etter skulen dro eg _IKKJE_ paa fotball trening. Nei, tvert imot. Mary, som er min "YEC" (youth exchange counselor), henta meg paa skulen presis kl 1530, og kjoerte meg heim. Der heiv eg fra meg skulesekken, og 5 min seinare heiv eg en turkis koffert som _IKKJE_ var min, men hadde mine ting inni, inn i bilen til Mary. Saa kjoerte vi til the Holiday Inn, og derifra er alt historie. Det var nemlig rotary distrikt 6250 sin DISTRICT CONFERENCE, og alle inbounds og outbounds fra heile distriktet kom hit. Og vi hadde det vell egentig kjekt kanskje? Joda.
PUTA TU MADRE!

Saa ja, det er det man gjoer i La Crosse for tida. Det her er siste skuleuka med siste innspurt foer finals. Eg har en heil haug ting aa gjoere. Foeler eg.
Eg maa lage en animasjon. Naaken som har forslag til ka den kan handle om/vaere???
Eg maa ta ca 20 bilder. Ideer til ka eg kan ta bilder av?
Eg maa skrive ca. 3 eller 4 "kladda" til en tale/oritory eg skal holde i adv. speech paa fredag, Eg grugleder meg.
Eg ma lese 100 sider i adv speech.
Eg maa proeve aa faa sendt ut graduation invitations.
Eg maa snakke med vertsmor om graduation.
Eg maa skrive en labrepport og gjoere kjemileksene mine!.. Og saant, resten er bare aa forberede seg til finals.
Finals er 1. og 2. Juni, 3. Juni kommer mamma. Altsaa, NESTE TORSDAG!!!! 6. juni er graduation, og 7. juni drar man til California med yndlingsmammaen sin. Eg trur _IKKJE_ det har gaatt opp for meg enda at sommerferien og heimreise er saa VANVITTIG naermt. Det er nesten skremmande.
I gaar, for foerste gang, satt en med en foelelse som fortalte meg at eg var klar for aa komme heim. For aa gaa paa Hafstad. For aa bade i elva. For aa snakke norsk. For aa dra i stallen. Og gjoere alle saanne dagligdagse ting igjen. Herre min hatt, ja det skal bli deilig aa komme heim. man blir sliten av aa vaere gjest i nesten ett aar. Og det blir utrulig tungt aa reise fra La Crosse. Men godt skal det bli aa komme heim. Eg forventer ballonger(helst helium) og mange gode klemmer ved ankomst.
hei pus, love gurthi

6 kommentarer:

Sunniva sa...

eg gler meg så innmari til du kjem heim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heliumsballongar, jordbær, champagne, reker(æsj), loff(nam), is, kaker, klemmer, kyzz, det var latter og eit eller anna den sangen frå dellillos veit du.

pærti at my place. be there or be square

Guro sa...

OG EI SOL SOM FARGA HIMMELEN ROED! Ja det var oel, berusende ord, det var sommer, det var sol. Det var hjerter i brann.....nananan vann? Og alt paa denne jord. Og det var kjearlighet aaaaaaaaaa-aaaaah, JA DET VAR KJAERLIGHET!

Sunniva sa...

Har du ikkje fått noen begrensninger på ka det er du skal ta bilde av?

Det er dessuten Postgirobygget, ikkje DeLillos :)

Guro sa...

Nei :)

Sunniva sa...

Det første som falt meg inn var et skoprosjekt!

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes