13. mai 2010

Snart 17. Mai!


Tenk at det er 13 Mai, og eg har... 4 blogginnleg gi loepet av heile Mai? Det betyr vel at eg er opptatt. Som igjen er en god ting.
Sjoel om eg av og til haaper at eg kan gaa tilbake til aa vaere den "no-one" som eg var foerste skuledag. Som ikkje visst kem naaken var, omtrent, og som ingen kjente. Daa hadde det vert saa masse enklare aa dra heim.
I maarra skal eg i bryllup! ja, paa en fredag!
Eg legger ved et bilde av den finaste jenta i heile verden, som eg savna saart. og som eg tenker at det skal bli veldig betryggande og emosjonellt aa se igjen. Det her gjorde eg forresten foerste skuledag i 2. semester.
Og det er litt saann der eg foeler meg om dagen.
hei pus, love gurthi.

1 kommentar:

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes