8. feb. 2012

livet på rønningen

Livet på Rønningen Folkehøgskule fortsetter som det alltid har vert - kjempegøy og problemfritt. Forrige helg var stappfull, og kjempelang. Fredag hadde danselinja arrangert "disney-elevkveld" og eg var sjølsagt Woody, og vokal-klassen vant alt som var å finne og fikk kake i premie.
Lørdag var det "kvit dag", også kjent som "vinteraktivitetsdag". Der folk kunne melde seg på ymse aktiviteter, og eg personlig holdt meg til aking, snø-rugby og en god del kakao-drikking. Så var det tilbake på skulen i 3-tida for å vaske rom, og vente på at varmt-vann skulle komme tilbake i dusjane i 2. etg. før man låg som slakt på senga resten av ettermiddagen. På kvelden fikk vi besøk av Viken Folkehøgskule (les: gjøvik) som holdt gospel konsert for oss, og etter konserten såg vi Monsterbedriften, og hadde deretter quiz i elevstua, etterfulgt av karaoke i aulaen, og avslutta med Aladdin i auditoriet. Eg la meg kl 4.
Søndag blei då en slapp dag med masse soving (imotsetning til mi kjære navnesøster og roommate som stod på ski (nesten) heile dagen..), før det var duka for nye disney-filmer utpå kvelden, og så var det SUPER BOWL. Vi var en liten gjeng som bestilte pizza i 3-tida, og satt oppe til 5 å fulgte spent med(nåken meir enn andre) på kampen.

I dag har nåken av oss vert på teater på Torshov, der enkelte blei sittande rett ved siden av Knut Nærum. Har mandror vert en stor dag, i tillegg til at pappa og Zach har hatt bursdag!

Ingen kommentarer: